Intressekoll för eventuell ölkväll i Göteborg under hösten.

Permalänk

Intressekoll för eventuell ölkväll i Göteborg under hösten.

Hallå, självklart ska vi göteborgare inte vara sämre än 08orna därför får ju vi dra ihop en redig ölkväll.

Så nu undrar jag ju helt enkelt om det finns något intresse för detta?

Själv passar det alltid så länge det inte är massa tråkiga tentor...

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

jag är på om den är i dec:D

Permalänk

Passar det med jobbet så kan jag vara på.
Passar rät bra då jag kan ordna boende och sen kommer man ju in på 18-20års ställen.. även fast jag inte är glad i öl så finns det annat att dricka

isf märker ni att jag är lite lustig men rätt skönperson.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

intresse finns alltid bara man är ledig

Visa signatur

håll klafen jag är dyslektiker
- egva 780i sli - q6600 + TRUE @ 3,5GHZ(Max 4.4GHZ med SS) - 2x8800gt SLI - OCZ SLI PC6400 4096MB - Fractal Design Newton 650W - Lian LI PC-A05B -
HP 2020 tablet pc

Permalänk
Medlem

Blir det tävling om vilka som hinkar mest bärs på en kväll Stockholm Vs Sveriges Baksida.

Permalänk
Medlem

Jag är på! Tackar inte nej till en ölkväll

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk

tackar inte heller nej om man kan slagga hos nån bor i u-a en timme från gbg...

är 19 blir 20 i november,,,

Permalänk
Hedersmedlem

Varför inte. Tidigare har vi vart på Delirium och Rover. Jag föreslår Delirium, kan boka bord.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Jag är på!

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Korsordsguru

Jag är också på med all sannolikhet. Verkar som Delirium undergår lite organisationsbyte men vore kul att gå dit. https://www.flashback.info/showthread.php?t=305197

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kanske är på.. flyttar ned till Göteborg inom kort.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag är lätt på, om de blir på en helg...Bor iofs i Malmö, men de går att lösa

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Hänger ju givetvis på hurvida jag knegar eller ej, men preliminärt är jag på.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Jag är på som bara den!

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

blir de nåt får ni slänga upp bilder till oss övriga

Permalänk
Medlem

Hur gammal måste man vara för att dricka öl på Delirium då? Är ju bara 18 än så länge...

Visa signatur

¤i7 3770K |Corsair 2x8192MB | ASRock Fatal1ty Z77 Professional | 2x Asus GTX 670 SLI |NZXT Switch 810¤

Permalänk
Medlem

jag kan helt klart tänka mig att komma, beror på vilken dag ni väljer

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Volvo_Jonas
Hur gammal måste man vara för att dricka öl på Delirium då? Är ju bara 18 än så länge...

Tror inte dom har ändrat det, men var 18 första ggn jag var där, men det var ett par år sedan...

Någon helg i september kanske?

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AzzEX FX
Tror inte dom har ändrat det, men var 18 första ggn jag var där, men det var ett par år sedan...

Någon helg i september kanske?

ok låter som det kan fungera för mig...

Permalänk

Kan nog funka med septemp. AzzEX FX kanske kan ta med några påsar blodplasma eller eller något annat som kan rädda någon som är några bärs över gränsen?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

4-5-6 September vore fett..Då är jag ledig från jobbet på långhelg och hemma i trollhättan

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Jag är på

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Kan nog funka med septemp. AzzEX FX kanske kan ta med några påsar blodplasma eller eller något annat som kan rädda någon som är några bärs över gränsen?

Ska jobba på det, RingAcetat och Glukos med pvk:er till samtliga:)

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

Jag är nog på, bara man kommer ihåg det.

Visa signatur

Hör ropen skalla: Mer CO-OP åt oss alla!
Fanboys är kapitalismens svar på religiösa fundamentalister.
Upplysning für alle: www.thesciencenetwork.org www.transhumanism.org

Permalänk
Medlem

Jag är tjåkispå, men kravet är att jag har druckit 45 öl innan så jag vågar visa mig in public. Skriv bara när det händer!

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Om det ska bli i september kan det vara bra att bestämma vilken dag det blir ganska snart så det inte blir så plötsligt, så man kan planera lite

Visa signatur

The more you know, the less you need.

Permalänk
Medlem

Jag är på som i förra, Delirium var najs. Jag förslår efter löning valfri månad om det är delirium.

Visa signatur

(OSkar000) Morn\: jag trodde du såg ut som en liten ful skäggig nörd

Permalänk
Medlem

Tid nu att detta styrs upp!
Tid
Datum
Plats

Sen skulle jag isf behöva en trevlig själ som kan ge mig en tak över huvudet om man lottlös går hem...

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk

Håller med!

Vad sägs om nästa lördag? (12/9)

Vi skulle ju kunna träffas på någon öppen plats typ vid saluhallen så man kan se hur folk ser ut och kanske ta och käka på typ 14m2. Sedan kan vi dra till delirium eller liknande ställe (de är 18 där om jag minns rätt).

Kl 8-9 om vi ska ta och käka något?

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Evil_AnAnAs
Håller med!

Vad sägs om nästa lördag? (12/9)

Vi skulle ju kunna träffas på någon öppen plats typ vid saluhallen så man kan se hur folk ser ut och kanske ta och käka på typ 14m2. Sedan kan vi dra till delirium eller liknande ställe (de är 18 där om jag minns rätt).

Kl 8-9 om vi ska ta och käka något?

Bull om någon konstig kille hänger med.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"